Anpassad sökning
Creeper Topplista

Mona Shalin kasserar FRA-lagen.

Inte helt oväntat har Socialdemokraternas Mona Sahlin nu sagt att FRA-lagen kommer rivas upp om (S) vinner valet. Det blir då en fråga om ändringar i lagen på så sätt att FRA inte bara får: "sticka fingret ner i kablarna för att se vad man hittar" De skall istället söka efter vad som är misstanke för brott.
Det kan jag leva med, så slipper hela svenska folket klassas som misstänkta i förväg.

Första utspelet från Mona som ligger helt rätt i tiden måste jag säga. Men det krävs inte precis ett geni för att inse att man lockar väljare med att såga ett förslag som hela svenska folket hatar. Och sedan kunde hon gott ha gått in i debatten innan förslaget röstades igenom kan jag tycka, men hon ville nog ha igenom detta förslag så att (S) har något att gå till val på i slutändan.

Enda chansen att moderaterna vinner nästa val är väl att de river upp lagen innan dess. men så tur kommer varken vi eller dom ha.

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha mona sahlin är snyggb hahaha xD





jag har en dagens fråga ..

Och det är en undersökning jag gör.. :)



Cirka hur många inlägg på blogg.se skrev du idag(24juni) ?!

2008-06-25 @ 03:00:48
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha det var inte mkt :) men tack änåd :)

2008-06-25 @ 03:05:22
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0